blgzr_58 valla o canla başla temizlik yapma işleri neredeyse 2 yaşından sonra oluyor oda peşinde geziyor tabi su kovası kovalıyor falan yada süpürgeye yapışıyor o yüzden bir süre olduğu kadar olmadığı kader modunda yaşamak lazım yoksa gereksiz yere yıpratıyor insan kendini. Ben banyoyu ger duş öncesi temizliyorum öyle duş alıyorum babası bakıyor o süre zarfında oda 15 dk en fazla işte alel acele hijyen sağlansın diye büyük oğlumda var evde çünkü 5,5 yaşında küçüğümde 5,5 aylık neyse işte evi uzun zamandır robot süpürgeyle süpürüyorum büyük süpürgeyi herhalde ay oldu açmadım tozu sleepy sağolsun ıslak temizlik beziyle yapıyorum uyurken yerlerinde mopla hallediyorum yani çoğunlukla yüzeysel hiç içime sinmiyor ama yapacakta bişey yok çocuğumu mu ağlayayım temizlik için umrumda olmaz yemek ye genelde eşim bakarken yapıyorum bi yemeği 2 gün yeriz falan e bide büyük oğlumun okulu var beslenmesi var yani herşey yarım yamalak öyle olduğu kadar oluyor mesela ütü falan normalde toplu yapardım şimdi o kadar vakit ayıramadığım için ne giyilecekse onu yapıveriyorum amaan öylede oluyor böylede hiç takmıyorum artık kaldı şurada 1 sene sonra heryeri parlatırım yine nasıl olsa 😂💃🏻