Oğlum 21 aylık olacak ben temizlik yaparken ona da ıslak mendil veriyorum gidip orta sehpanın tozunu alıyor 13.ayda yürümeye başladı o gün bugündür bu şekildeyiz
Evde iki Vileda var birini ona veriyorum birini kendime beraber siliyoruz 🤭
Çamaşır asma katlama işini o gündüz uykusunda iken yapıyorum
Bulaşık makinası boşaltma işini beraber yapıyoruz yine o bana veriyor ben yerleştiriyorum :)
Çok detaylı temizlik yaptığımda eşim sağolsun dışarı çıkartıyor o sıra yapıyorum