Erva2alya 4 yaşında kızım 5 gündür ateşli çok dirençli bir ateş düşmüyor üstelik kanları hep düşük çıkmış wbc düşük Viral enfeksiyon diyor Dr ama geçmiyor var mı başına gelen aynı zamanda antibiyotik de kullanıyoruz fayda etmiyor ateşi 5 gün süren varmı n zaman geçti şaşırdım yandı çocuğum 5 gündür
Elzem3434 Erva2alya kasıklarına ıslak bez sürekli katın ateş en çok ordan çıkıyor ben kızıma öyle yaparım
RANAMMM Erva2alya Peki hastaneye neden yatış yapılmıyor illa havale geçirmesini mi bekliyor doktorlar dirençli ateş tehlikeli benim kızım havale geçirdi ,gerekirse başka hastaneye gidin
sema2521 Erva2alya doğal şeylerle tedavi etmeye çalışın araştırın çünkü dönem o kadar kötü ki ilaca doktora hastaneye güven kalmamış Instagramda Zişan (zishu) sayfası aşı ilaç karşıtı bebelerini doğal içeriklerle iyilestiriyor bakın isterseniz
Ardenaden Erva2alya kizm oyleydi dusmeyen ates sürdü ama dusuyir surekli biz donusumlu suruo verdik bez koyduk basina
efecikgnr Kreşe gidiyormu geçmiş olsun . Bol bol soğuk ılık iygulama yapın . Bizde geçen yıl böyle olduk 4 yaşında üç ay çektik en son penesilin iğne vurdular öyle kendine geldi
BARTUMOM Erva2alya benim oğlumda 4 yaşında ve ateşi dirençli 5 gün 40 derece ile yatti hep. Birde ilaç alerjisi var hiç ilaç veremiyoruz. Ilık duş, ateş düşürücü jel sirekli su bu şekilde 5. Günden sonra düşmeye başlıyor.
Erva2alya BARTUMOM gerçekten mi Allah sizden razı olsun Rabbim şifa versin bizim gibi bizimde bugün 4. Gün yarın 5 olacak inşallah geçer Rabbim korusun 4 gündür yerde miyim gökte miyim belli deil helak oldu
Minmini Erva2alya viral deyip antibiyotik mi verdi😳 çok geçmiş olsun yerinizde olsam başka bir doktora daha götürürdüm ateşi uzun sürmüş
keremsmom78 Erva2alya Minmini viral enfeksiyona antibiyotik neden verilir sorusuna cevap şudur vücut virüs yüzünden bağışıklığı düştüğünde bakterilere de yenil düşmesin diye koruyucu olarak verilir
Erva2alya Viral enfeksiyon ve tedavisi yok diyor antibiyotik de verildi ama ateşi hiç 5 gün süren oldumu
BARTUMOM Erva2alya biz ilaç kullanamıyoruz zaten doktorumuzda ilaca karşı. Eğer sürekli ateş yüksekse duşla falan düşme eğilimi varsa korkma demişti bu iyi birsey vücut hastalıkla savaşmayı öğreniyor. Oğlum 4 yaşına kadar hiç hasta olmamıştı ve ilac hic kullanmamistim okula başladı hasta oldu ilaç kullandım ve alerjisi oldugu ortaya çıktı. Artık ilaç kullanmayacak ilk hasta olduğunda 7 gün sürdü ateşi. Sonrakinde 5 gün en son hasta olduğunda 3 gün . Vücut hastalığa karşı gelmeye başladı yani. Ben haveleden çok korkuyordum . Doktorum eğer vücut buna yatkınsa 37 buçukta bile gecirir dedi . Cocuk bilincini kaybetmedigi kendinde olduğu sürece 40 derece ateş birsey yapmaz korkma demişti. Benim oğlum 40 derece ateşi varken tabak tabak yemek yeyip göbek atıyordu gören hasta demez ama ateş 40.
Birdunyabircennetannesi Erva2alya İnfluenza testi neden istemediler ki Büyük ihtimalle dirençli ve 5 gündür ateşi varsa influenzadır Onun ilacını vermeden de düşmüyor
ppzeynep BARTUMOM Biz de aynı durumdayız. Ateş kulaktan 41′lere çıkar ama ateş düşürücü vermem. Birkaç gün sürer, kendi kendine düşer. Bir tek beta enfeksiyonu riskli. Çünkü her çocukta olmasa da kendiliğinden iyileşse bile birkaç ay sonra başka hastalıklara sebep olabiliyor. Onda antibiyotik şart.
Erva2alya BARTUMOM anladım Allah korusun evlatlarımızı çok zor onlar hasta olunca en kısa zamanda eski hallerine donsunler insllah
Erva2alya Ardenaden Allah im şifa versin çocuklarımıza bir daha hasta olmasınlar çabucak eski hallerine dönerler ins çok zor evlat
BARTUMOM ppzeynep aynen ben bu zamana kadar öyle aman ama çok acil bir durum olmadığı sürece ilac vermiyordum. Güzel beslenme , doğal şeylerle, duşla geçiriyorum çok şükür oğlumda öyle kendini salan bir çocuk değil hastada olsa yemeğini , meyvesini yer .