minigimbenimm doktorların mama başlatmak kolayına gidiyor. Bizde almıştık bu tavsiyeyi. Saat başı emzirerek mamaya başlamadım. Emzirmeye odaklanmak daha doğru olacaktır. İlk hafta emzirme konusunda çok sıkıntı yaşadım bende. Sütüm gelmiyordu, kızım henüz emmeyi bilmiyordu. Ama sütü artırma ve her ağladığında emzirme ile aştık. Sizin anne olarak sağlığınız çok önemli kendinizi yıpratmayın. Acıkınca mutlaka emecek. Siz sağlıklı süt arttırıcı beslenmeye odaklanın. Belki sütünüz az olduğu için emmek istemiyor olabilir. Biberon kullanmayın. Zaman zaman memeyi reddettiğinde ayakta hafif hafif sallanarak emzirmeyi deneyin. Zorlu bir süreç fakat ilk 2 ay nasıl emdiyse yine emecek(inşallah)