3 aylık kızım var. İlk 2 ay emzirdim 2. Ay kontrolünde 700 gram almış doktor mama başlattı. Biberonla mama vermeye çalıştım ama asla içiremedim. Bi 3-4 gün ne beni emdi ne biberonla içti neredeyse aç durdu. Bu süreçte sinirlenip memeyi de bıraktı. 1 aydır sadece uykusunda biberonla içirebiliyorum. Şu sıralar onu da içmek istemiyor. Ne kadar aç olursa olsun uyanıkken asla almıyor biberon. ağzına sıkıyorum tükürüyor. Böyle bir durum yaşayıp düzelen oldu mu acaba? Nasıl düzeltebilirim lütfen yardım edin tüm günüm uyutup beslemeye çalışmakla süt sağmakla geçiyor tükendim artık yemek yemeye vakit bulamıyorum. Yaşayan düzelten oldu mu acaba