mare şimdi konu tam sizin düşündüğünüz gibi olmadı, ilk kasadaki beyefendi ile muhatap oldum. Fiş ve etiket arasında fark var dedim. Açıklama ya da başka bir şey söylemeden iade mi yapmak istiyorsunuz dedi. Onun da doğru bşr tavır içinde olduğunu düşünmüyorum sonuçta ortada olan bir hatayı kimseyi yargılamadan başta söyledim. Kusura bakmayın bile demedi. Yanlışlık olmuş dedi sadece. Sonradan o kız devreye girince ve benimle ters konuşunca, müdürleri kenarda duruyordu o müdehale etti kusura bakmayın haklısınız diye. Kasiyerde o şekilde bana evet siz haklısınız deyip çok yoğunuz sayım vardı mazur görün arkadaşları vs dedi müdürleri.Hayır yani ortada büyütecek bir sorun yokken kızın üslubu yanlıştı zaten. Görüyor musun burada haftanın yıldızı yazıyor gördün mü diye gözlerini ayırıp itici bir üslupla konuşsa eminim sizde noluyor ya dersiniz. Yoksa kimseye ben durduk yere bir şey söylemedim ve bu tavır karşısında da yanlış bir şey söylediğimi düşünmüyorum. Umarım kimsenin başına gelmez.