Merhaba kızlar çok sinirim bozuldu o yüzden sizinle de paylaşmak istedim. Bugün A101 den birkaç bir şey aldım. İçinde bebek bezi de vardı. Fiyat biraz yüksek geldi kasada bende bezin fiyatından emin olamayınca kontrol ettim. Ancak bez değil de başka bir ürün 70 tl fazla geçilmiş. Bu arada ürün kampanyada olan bir ürünmüş ancak kampanya bittiği için fişe normal fiyatı yansımış. Tabi mağazaya geri dönüp etiketi alıp fişle beraber gösterip oradaki personele “ neden etiket fiyatı fişte değil diye sorduğumda” bir yanlışlık olmuş iade mi yapmak istiyorsunuz dedi. Bende evet iade yapın dedim çünkü gıcık oldum yani duruma. Sonra kartla ödeme yaptığım için o gün içinde iade alamadıklarını yarın gelmem gerektiğini söylediler. Bende “sizin yaptığınız hata yüzünden ben markete gel git mi yapacağım dedim. Sonra ordan kadın bi personel çıkıp sorun ne diye sordu anlattım. Dinledikten sonra “ bakın bu ürün haftanın kampanyasındaki ürün yazıyor bakın görüyor musun diyor gözlerini belerterek. Bende görüyorum, ben burada çalışmıyorum kampanya bittiyse sizin bu etiketi kaldırmanız gerekmiyor mu diye sordum başka personeller haklısınız haklısınız derken bu personel söylene söylene sanki kendisiyle kişisel bir problemim varmış gibi gitti. İsmini söylemişti arkadaşı bende teyit edip diğer personele sorup tamam şikayet edeceğim. Çok saygısız davranıyor. Ben müşteri haklı zihniyetinden değil gerçekten haklı olduğum için haklıyım sonuçta. Kusuta bakmayın yoğunluktan etiketi değiştirmeyi unutmuşuz, bizim hatamız, daha dikkatli oluruz. Ancak bugün kartla ödeme yaptığınız için iade alamıyoruz. Yarın gelseniz iade alsak olur mu diye nazik bir dil kullanabilirdi. Eve geldiğimde şikayet ettim. Hani yaşadığım sorundan ziyade oradaki personelin tavrı o kadar sinir bozucuydu ki böyle insanlarla karşılaşınca çok sinir oluyorum. Hayır yani ilk muhatabım olan kişi de değildi o resmen kendi kendine bi tribe girip kavga etmek için yer arıyor tavrındaydı. Bu tarz kişiliklerle karşılaşınca gün içindeki modum düşüyor. Bir de insanı vicdan muhasebesine sokuyorlar. Ya işten çıkarırlarsa falan diye. Amacım o değildi çünkü inşallah öyle bir şey olmazda sadece uyarılıp daha saygılı ve doğru üslupla konuşması gerektiği konusunda uyarı alması. Siz olsanız şikayet eder miydiniz?