papatya5252 ya benim 7/24 kaşınıyor. Bacağımı kaşımaktan birinci derece yanık gibi duruyor şu an görmelisiniz. Mahvettim bacağımı. Aile hekimine gittim, hastane randevum gelene kadar en azından aile hekimi bir şey söylesin diye, kadın bile şok oldu bacağımı görünce. Ne olduğunu anlayamıyorum bile dedi🥲 kollarımdaki izlerden de pek bir şey anlamadı. Antibiyotikli krem verdi, onu kullanıyorum şu an.
Psikolojim alt üst. Randevu bulamamak da iyice öfkelendirdi beni. Cuma gününe kadar nasıl sabredeceğim bilmiyorum. Müsait olunca size bileklerimin fotoğrafını göndereyim de bakın, acaba uyuza benziyor mu😔