papatya5252 merhaba, çok geçmiş olsun. Umarım kolaylıkla atlatırsınız🙏🏻 sizden rica etsem vücudunuzun ufak bir bölgesinden fotoğraf paylaşır mısınız?
Benim de vücudumda bir şeyler çıktı ve inanılmaz kaşınıyor. Devlet hastnesinde dermatolojiye randevu bulamıyorum. Özelden buldum, ikidir doktor yok diye randevumu iptal ediyorlar. Cuma günü bir iptal durumu olmazsa gideceğim. Kaşımaktan mahvettim bacağımı. Bileklerimde, kol içlerinde, göz kenarımda falan da çıktı ve yavaş yavaş yayılıyor. Ancak eşimde ve kızımda herhangi bir belirti yok. Bir bulaşma durumu olmadığı için de acaba uyuz değil de egzama falan mı diyorum, internette uyuz fotoğraflarına bakıyorum ama yine de anlaşılmıyor. Delireceğim😔