User00 eskiden heyet raporu almış biri olarak size katılıyorum. Etik değil Ancak bence konu bunun etik olmamasından ziyade annelik izninin bu denli az olması. Doğum oranları bu denli azalan yarı gelişmiş bir ülkede en azından 6 ay ücretli, 6 ay yarı ücretli bir izin planı yapabilirlerdi. Şimdi bebeğim 2 aylık ve iznim bitmek üzere. İşe dönemeyeceğimi devlet de biliyor. Ama kamuda onca israfın yapıldığı ülkede, bebeğini büyüten anneye bir kolaylık sağlamıyor, uğraşmak istemiyor. Annelerin bu yollara suçlu hissederek başvurmak durumunda kalmaları üzücü. Zira herkes ücretsiz izne ayrılma lüksüne sahip olmayabilir.
@Mrsteacher