Mrsteacher sayın hocam birincisi aldığınız raporla kurumunuza hasta olduğunuzu belirtiyorsunuz ancak hasta değilsiniz bu başlı başına bir sebep zaten, bu sekilde yalan beyanı etik buluyorsaniz cok da uzerine konusulacak bir sey yok aslinda:). İkincisi öğretmenin izni bitip göreve başlaması gereken tarihte tekrar izne ayrılacağını bildirmeyip bunun yerine rapor almasi halinde yerine bakan ücretli/görevlendirme öğretmenin görevlendirmesi sonlanıyor. Haliyle rapor alan öğretmenin dersleri uzun süreli boş geçmek durumunda kalabiliyor. Çünkü resmi olarak izinde olmadığı sadece raporlu oldugu için yerine öğretmen görevlendirmesi yapılamıyor hemen. Bu da takdir edersiniz ki öğrencilerin hakkına girmek oluyor. Örneklerine çok şahit oldum. Sırf 1 ay fazla maaş almak için bu kadar alicengiz oyununa gerek yok diye düşünüyorum. Ayrıca etik olmayan, yanlış olan her şeye yanlış diyebilme iradesine sahip olduğum için buna da yanlış diyebiliyorum başka yanlışlara da yanlış diyebiliyorum. Sevgiler 🍀