Mlkee ben öyleydim yalnızlıktan oğlumu 3 yaşına girer girmez kreşe verdim ben ağlıyorum nasıl alışıp ayrılıcaz diye adam dönüp bakmadı bile arkasına ben öğretmenini arıyorum iki de bir duruyor mu iyi mi diye hiç umrunda olmadım 😂😂😂 akşam almaya gittim (3 saat sonra) niye geldin dedi ne güzel oynuyordum diyor. Doğduğu an kucağıma aldım alış o alış daha ne tuvalette ne banyoda ne yemekte ne sokakta ne havuzda ne evde asla ayrılmazdı yakamdan sürekli geZdiriyordum dışarı çıkıyordyk ama yine de yapışıktık bi anda ayrıldı hiç zorlanmadı şimdi 5 yaşında 😂😂yanıma gel sarılalım diyorum sevmiyomuş o kadar yakın olmayı