Kizim 15 aylik cok fazla gelen gidenimiz de olmadığı için aşırı düşkün bana evet bana düşkünlüğü hoşuma gidiyor ama sürekli birlikte biseyler yapmak istiyor sürekli parmağımdan tutuyor 🤦😅 hiçbir iş yaptirmiyor bana bir sürü oyuncagi var ama yok yani kendi kendine oynamiyor ne zaman kendi kendine oynamaya baslar ya da ne yapmalıyım bi fikri olan var mı 🤦 o benim dünyam ama hicbisey yaptirmiyor bana istiyorum ki en azindan bi yarim saat kendi kendine oyalansin 😔