Eminegizem bebeğinin sindirim sistemi anne sütünü mamaya göre daha kolay sindiriyor senin de 2. Çocuğun daha iyi bilirsin bazen emerken tuvaletini yapar bebekler, mama daha zor sindirildiği için sindirim sistemi de yeni gelişiyor o yüzden olmuştur sen canını sıkma hepsi geçip gidiyor 💕