Eminegizem Kızlar dört gün oldu doğum yapalı Sütüm inmemişti mama veriyorum dün sütüm indi az emdi Bezini bir açtım yeşil mukuslu kaka Alerji o bu yazıyor Ağlamaktan helak oldum çok kötüyüm düşündükçe ağlayasım geliyor Napacağım yaşayan var mı Sarılık da başladı yavaştan Lohusalık da vuruyor kendimi berbat hissediyorum Emziremedim mama verdim neden kaynaklandığını anlamak için
KuzeyinAnnesi03 Eminegizem hayır canım normal her internette ki bigliye bakmayın üzülmeyin bı sorun yok.🥰 Anne sütünün ilk kısmı yeşil kaka yapar bı memeyi tam ememedigi için olur
kanalizzze59 Eminegizem mama kakasını yeşil yapıyor çoğu bebekte bunu gördüm bi arkadaşım hem emziriyor hem mama veriyor kakasının yarısı yeşil yarısı sarı Sarı olanlar anne sütü yeşil olan mama Lütfen ağlama ama sana tavsiyem emzir gerekirse 2-3 saat inmesin memenden ama emzir Emzirdikten sonra mama ver Tok olursa memeni çekmez çünkü birde lütfen stres yapma stresin çocuğu daha kötü yapar Geçiyor gidiyor birde 2. Çocuğun zamanın su gibi aktığını sen daha iyi bilirsin 🥹💖
kanalizzze59 Eminegizem ayrıca kakasının yeşil olmasında sıkıntı yok yeşil ve sarıda problem yok yani
3kedili2bebekli Eminegizem mukus bir daha olursa düşünürsünüz bir doktora sorarsınız ama yeşil kaka normal alerjisi olsa mama içince daha kötü tepki verirdi sakin olun emzirmeye devam edin gözlemleyin
Eminegizem kanalizzze59 öyle yapıyorum kakayı görünce kötü oluyorum sonunda nasıl besleyeceğimi şaşırdım memeyle cebelleşiyor zaten
betul97_ Eminegizem Öncelikle sakin ol canım her internetten okuduğumuz olsa şu an herkes kanser filandı. Mama verdiysen normal ben sadece anne sütü veriyorum bazen benim bebeğimde yeşil dışkı yapıyor hiçbir sorun yok. Alerji için dışkısında kan olması gerek mukuslu olması da normal. Moralini yüksek tut bebeğini bol bol emzir sütün yetmediği yerde mama takviyesi yap ki güzel beslensin bebeğin sarılığı atlatsın
3kedili2bebekli Eminegizem mama anne sütünden daha çok süt ürünü içerir bu da daha çok alerjik reaksiyona sebep verir kanlı kaka, yoğun mukuslu kaka, egzama, çok yoğun pişik, ağlama, beslenme reddi, kabızlık yani çok ihtimal var
degersizbirhayat_1 Eminegizem benim bebeğim 18 günlük baştan beri emiyor mama kabul etmedi ilk iki üç gün yeşilimsi mukuslu yaptı yenidoğan hemşiresi kuzenim var normal olduğunu söyledi şimdi sarı pütürlü yapıyor o da normal
Ednurr7 Eminegizem canimmm benimm internete hemen bakma bebeğin daha minicik sağlıkla büyüsün kuzucuk alerji öyle mukuslu kakayla sadece kendini belli etmez beli önsutunu bebis çok içmiştir o bile yeşil yapar ki yeşil sarı kaka çok normal
ece5454 Eminegizem söylediklerinizin aynısını yaşadım mama verdim, sütüm gelmedi yapamayacak gibi hissettim. 45. Günümüz şükür alıştık. Sarılık olmaması için sütümü sağdım çok gelmedi ama az da alsa kar dedim. 1 saatte bi emzirdim mama verdim. Sarılık hafif atlattık en düşük seviyedeydi.