aslanege07 Benim ikizlerim var aynı anda doğmalarına ikisiyle eşit aynı oyunları oynamama rağmen bile aynı şeyleri aynı zamanlarda yapmadılar kızım daha erken oturdu oğlum daha geç kızım erken emekledi oğlum daha geç kızım alkış gel gel yapmazdı oğlum yapardı. Çocukları bir kalıba sokmamak gerekir her çocuğun gelişimi farklıdır. Ablaları 10 aylıkken yürüyordu 2 li cümleler kuruyordu şimdi ikizlerim 11 aylıklar anca tutunup kalkmaya başladılar ve anne baba mama dede emme bunları söylüyorlar anca. İçinizi ferah tutun 🌸