Kızlar selam. Bebeğim bugün tam 3 aylık oldu. göz teması var, gülme, agulama, çığlık var. Elleri ortada birleştirip ağıza götürme var. Ama mesela çıngırağı uzattığımda elini uzatıp tutmuyor. Heyecanlanıyor ama tutmuyor. Ben eline tutturursam ağzına götürüyor ama kendi bilinçli bir şekilde uzanıp tutmuyor. İnternette 3 aylık bebek nesnelere uzanır ve tutar yazıyor. Sizin bebekler 3 aylıkken yaptı mı? daha erken mi? Telaşlanmalı mıyım :(