Biz de son zamanlarda birebir aynı şeyi yapıyoruz tek fark iki saat değil 40 dk falan parkta oyalıyor sonra ise gidiyor zaten çocuk uyanmış altı değişmiş giydirilmiş o parka götürüyor sabah ben zsten 15 dk kahvaltı hazırlıyorum sonra yarım saat uyuyabilirsem uyku valla ona bile daha napsin diye kadınlar var yorumları okudum da inanamadim biraz o da baksin mesela ya benim zaten uykum bölünmüş gece anam ağlamış bir de adamı kaldırmakla uğraşıyorum hersey hazır veriyorum cocugu ne ala memleket