Kızlar bebeğimle tüm gün ben ilgileniyorum. Sabah 6 da kalkıyoruz. 7-7 buçuk gibi babası alıp parkta gezdiriyor 2 saat. Ben o arada uyuyum diye. Ondan sonra akşam uyuyana kadar yine bende. Alt değiştirme mama verme üst değiştirme banyo.. sizce babası için bu yeterli mi ? Sabah iki üç saat dışarda dolaşma ? Onda da çocuk bir saat uyuyor zaten. Sabah 6 da kalkıp bebeğin altını üstünü değiştirip giydirip çıkarması daha mantıklı, hem benimde uykum kaçmaz. Ama yapmıyor. Ben hazır paket gibi her şeyini yapıp bebek arabasına koyuyorum sonra o geliyor. Bilmiyorum ben mi bencillik ediyorum yoksa o kolay yolu mu bulmuş