uyuyanadamdannefret efeninannesi4207 hayır yaaa gelmedi. Gittim erken gebelik testi aldım çift çizgi çıktı . Ben galiba elendim 😕
efeninannesi4207 Tugba5834 2 gün önce yaptım ama negatifti. Normal de olacağım zaman bel ağrısı olurdu ama o da yok 🤷
efeninannesi4207 Tugba5834 anaaa 😁. Ay iyi gözün aydın bari kendim olmuş gibi sevindim kız hani ben niye olmadım ya of
Fyznr0604 efeninannesi4207 bende aynıyım. Üç gün gecikti ve test yapmaya korkuyorum. Düzenli olurum ama eminim korunduk yani şüpheye düşmüyorum ama insan yine de bi acaba mı diyor. Adet olursam sadaka vereceğim 😂 o derece stresliyim. Direkt spiral taktıracağım
uyuyanadamdannefret Melisayda 6 gün geçti. Bende iki defa yaptım ikisinde de pozitif 😢 sizin kaç gün geçti
efeninannesi4207 Tugba5834 ahmetinannesii Ay ben bu sabah gidip kan verecektim ama şükür 10 gün sonunda geldi 😁. Ama çok gecikti bu ay ya