efeninannesi4207 Yarın da gelmezse 7 gün olacak acaba test yapsam çıkar mı .. 25 Ağustos da daha sonra 20 Eylül de geldi en son
Eliz4735 efeninannesi4207 ben reglime bi hafta kala şüphelenmiştim… kaset test yaptım tuhaf şekilde çok silik bi çizgi çıktı, erken gebelikte bişey göremedim.. kan testi verdim ve hamileydim 😅
Fyznr0604 efeninannesi4207 bende aynıyım. Üç gün gecikti ve test yapmaya korkuyorum. Düzenli olurum ama eminim korunduk yani şüpheye düşmüyorum ama insan yine de bi acaba mı diyor. Adet olursam sadaka vereceğim 😂 o derece stresliyim. Direkt spiral taktıracağım
efeninannesi4207 Eliz4735 evet yaptım ama yok daha da gelmedi ya baya gecikti acaba neden böyle oldu bilemedim yarın 8 gün oluyor
anneann efeninannesi4207 cevriyeee Benimde aynıydı doğum yapalı 4 ay olmuştum ama, bir kere adet oldum gecikme olunca korkarak test yaptım 5 tane farklı günlerde hepsi negatifdi daha sonra doktora gittim normal dedi adet söktürücü yazdı kullandım adetim olunca hemen spiral taktırdım
cevriyeee Tam aradığım post 😂 Adetim 10 gün geçikti.5,günde gecikince dayanamadım test yaptım negatif ama hala olmadım yarın gene yapıcam hayırlısı🤦🏻♀️
leylanisaa cevriyeee doğumdan sonra böyle bir şey yaşayan oldu mu doğumdan sonra regl oldum bu ay gecikti emzirme kaynaklımı düzensizlik acaba bilemedim test ye yaptım negatif
Tugba5834 leylanisaa ay herkeste gecikiyo heralde bu ay benim de 5 gün gecikti ama adet olucakmışım gibi ağrım var kaç gündür 1 yaşında oğlum emziriyorum ondanda olabilir belki
babyboy_35 leylanisaa 15 gün gecikti 3 kere test yaptım korkarak gidip en son kan verdim negatif çıktı ve regli oldum 😂
mysozclk anneann dogum yapalı 10 ay olcak 8 ay adet gordum bu ay 4 gun gecikti ıns degıldır test yapmadım daha 🥹
uyuyanadamdannefret efeninannesi4207 5 gündür olmadım içim içimi yedi eşim işten geldi baktı o kadar stresliyim ki nöbetçi eczaneden test aldı negatif çıktı. Çok mutlu oldum. Ama hala korkuyorum.
leylanisaa Tugba5834 benim de aynı ağrım var ama olmuyorum stres yapıyorum test negatif çıktı ama güvenemiyorum 😅