Seker_serbet1 yani nefes almaya adapte olduysa diyorum daha minicikmiş 😍 birden sıkınca daralıyoya. Siz yarım yarım sıkın gerçi bişey olmaz doktorlard o şekil sıktığı için alıştık 3 aylıktan beri 0.5 ml lik şırınga dolusu sıkıyoruz. Kakasında balgamı çıkıyor.