Seker_serbet1 kızlar, serum fizyolojik olarak tercih ettiğiniz hem hesaplı hem iyi bi marka var mıdır
Deletedmom781 Seker_serbet1 canim serum dizyolojiklerde 0.9 tuz var. Normal serum ile ayni. Ben 1000 lik serum aliyorm enjektor ile cekip skiyorum burnuna. Kucuk tuplerde ayni islemi yapiyor birsy farketmiyor
Ikrazumra19 Seker_serbet1 belli bir markasi varmi bilmiyorum eczaneden aliyoruz normal serum tobasi seklinde şırıngaya cekip sıkıyorum burnuna
Gzzde Seker_serbet1 bizde aynı şekilde torbada olanından alıyoruz pakette satılanla aynıymış daha uyguna geliyor
Muhammedtrn Seker_serbet1 izotonik serum kullanın biz doğduğundan beri kullanıyoruz serum fizyolojik çok pahalıya geldiği için sadece 1 kere aldık. Şırıngayla serumu damlatabilirsiniz. Bebek büyükse şırınga dolusuda sıkabilrsiniz genzini komple temizliyo. 😊
Seker_serbet1 Ikrazumra19 en iyisi o şekildeymişc herhalde çünkü çocuk doktoru da burun yıkamayı enjektör ile serum torbasından çekip yapıyordu
Ikrazumra19 Seker_serbet1 bende oyle yapiyorum 18 aylik kizim hala da oyle yaparim bir sprun yasamadim
Anneacemi Bende 1000 lik serum alıyorum eczaneden çok daha uygun ve uzun süre kullanılabiliyor. Doktor tavsiye etmişti. 5 - 6 lira bişey çok uygun canım
Seker_serbet1 Gzzde teşekkürler, peki serumu soğuk bi yerde mi muhafaza ediyorsunuz oda sıcaklığında mi
Gzzde Seker_serbet1 bizimki oda sıcaklığında duruyor sorun olmadı ama normalde nasıl olmalı bi fikrim yok siz sorunca düşündüm şu an bende bunu 😂
Seker_serbet1 Ikrazumra19 serum fizyolojikin bulunduğu damlalık zaten iş yapıyor enjektör ile yapıcam bende
Seker_serbet1 Gzzde ışık görmese daha iyi olur dedi eczacı, karanlık yerde dursun dedi, plastik renk değişimi yapabilir dedi
Deletedmom781 Misskokulum 25 kurus falan enjektor ayri aliyorsun canim. 1000 lik serumda 10 lira idi ben aldgmda
Zynp-GA- Seker_serbet1 bende eczaneden şişede satılıyor enjektörle sıkıyorum küçük tüplerde olan daha pahalı oluyor
Dk2017 Serum fizyolojik ne kadar damlatıyosun kaç aylık bebekleriniz 2buçuk aylık kızım ikişer damla yapıyorum ama yeterli degil sanki