odtz elaanaz poposundan hiç bir müdahale yapmayın yaptığında kakası cıvıksa normal uzun süre yapmaması baya katı yaparsa kabızdır o zaman doktora götürün benim doktorum popodan yapılan müdahaleleri hiç önermiyor fitil bile cok erken diyor bu aylıkken
elaanaz odtz popodan bişey yapmaya korkarım zaten ama zeytinyağıyla karnına her yerine masaj yapıyorum
odtz elaanaz süper 2 günde bir normal Ben bigaia damla kullanıyorum bu arada genel bağırsak sağlığı için Gaz için de relactaz damla Bazen 3 gün yapmıyor bazen günde 2 yapıyor Düzene girecek yavaş yavaş Evet genel vücut masajı cok seviyorlar :)
elaanaz odtz ben Maflor kullanıyordum bitti ilaca karşıyım ya elimde olsa d vitamını bile kullanmam mecburi diye
AlinRabia odtz bnde onları kullanıyorum acaba ondan mı yapmıyor kakasını ve yapmadığında sıcrıyor kızarıyor ve aglıyor bı anda oluyor o aglaması
odtz AlinRabia biz de kabızlık yok su an hepsini bıraktıl 3,5 aylık oldu günde 1-2 kere rutin yapıyor artık zorlanmadan
odtz AlinRabia doktor önerisi nasılsa ona göre devam edin. Bir süre sonra vücut alışırsa daha sıkıntı olmasın, belki kademeli bıraktırmak denenebilir
AlinRabia odtz henuz ıkı aylık doktorumuz 3 uncu aydan sonra tamamen bıtmese bıle rahatlamalar olur tamamen bıtmesı de bebekten bebege degısır belkı 3 ayda tamamen de bıtebılır demıstı bakalım umarım bıter tamamen