elaanaz Kızlar 2.5 aylık bebeğim nerdeyse 3 gündür kakasını yapmıyor normal mi aynı durumu yaşayan var mı
elifaltunok elaanaz poposuna kulak çöpü ile zeytin yağı sürün içerisine çok girdirmeden yada bir kaç damla zeytin yağı verin
delihatun01 elaanaz Gerek yok eczanede fitil satılıyor bebekler için çok rahatsız olduğu zaman yârım atabiliyorsunuz benim bebeler haftada 1 bazen iki defa yapıyor kakasını yaptığı zaman keçi b*ku gibi çıkıyorsa kabızdır ama normal sıvıysa normal korkmayın
karanbebk elaanaz benmde 6 aylık olucak kakasını yapmıyor halinden de memnun , paylaştığınız fitilden bende kullanıyorum hemen yapıyor dger günler yapmıyor
delihatun01 merosca Haftada 1 bilemedin 2 defa yapıyorlar hergun kaka yaptıklarını görmedim ilk doğdukları zaman harici.