aynes merhaba kaygınızı anlıyorum ve kolaylıklar diliyorum öncelikle benim kızımda sarılık oldu, bende gıdıklama ve ıslak bez kullanıyordum. Sarılık sıcağı sever o yüzden mümkün mertebe çok sıkı giydirmeyin nacizane tavsiyem doktorumuz böyle söylemişti bize, birde bu renk değiştiren ışıklardan almıştım ve mavi rengiyle uyutuyordum. Gündüzde bütün perdeleri açıp güneş ışığı almasını sağlıyordum vücudunun. Banyoyla da çabuk atıyorlar ama geçiyor Allahın izniyle.. biz mama verdik meme reddi yaşamadım önce meme sonra mama şeklinde ilerledik 10-20 cc arası