aynes kaşık biberon veya avent biberon deneyin biz aventle hiç meme reddi yaşamadık.
En azından sarılığı düşsün sonra kesersiniz mamayı
14,5 la 4 günlükken 12 saat hastanede yattı bebeğim fototerapi aldı emzirmek yeterli olmuyordu mama takviyesine baslamıstık