suheyla92 kesinlikle katılıyorum size ilk çocuğum ve etrafımda hep kız bebek vardı o yüzden sünnetle ilgili hiç Bilgim yoktu ne kadar sürede iyileşir süreç nasıl işler falan bilmiyordum bana kalsa 6 yaş sonrası yaptırmak istemiştim ama eşim şimdi yaptırsak daha iyi hızlı iyileşir diyince yaptırdık birde eşimin ailesi hep erkek bebek var onlar tecrübeli 3 güne iyileşir dediler hep ondan da Cesaret aldım yaptırdık işte çok hareketli olması korkutuyor beni yalnızca ama Allah’ın izniyle bu da geçer elbet 🥺