Hanımlar bebeğim Perşembe günü sünnet oldu çok kötü görünüyor sanki içim kaldırmıyor görmeyi bakmak istemiyorum şişliği indi ama kızarık ve sulu duruyor nemli yani bir tarafı kabuklanmış pipinin ucuda yama gibi bir kızarıklık var sanki yanmış gibi. Bebeğimin keyfi yerinde sadece bez açarken ağlıyor az önce de kremlediğimiz poşet kaymış pipisi beze değmiş birden çığlık çığlığa ağlamaya başladı normal mi acaba çok vicdan azabı çekiyorum o ağlayınca 🥺 lütfen bilgisi olan yazsın ne olur fotoğraf mahremiyet açısındane eklemiyorum