Dgn-1cnblt LG kullanıyorum ben iki tane bataryası var biri yedek şarj ünitesinde duruyor hızlı çekim yapınca çabuk bitiyor şarjları yedekli olması işime yaradı.Süpürge almaya gittiğimizde eşim markaya aldanma hepsine bak demişti hatta dysona takmistim onun fiyatina 3 tane baska marka alalim bozulunca at digerini kullan demisti 😂mağazada denemiştim ve hamileyken bile rahat kullandım. Siz de deneyerek alın derim boy uzunluğu ayarlayarak kullanıyorum.