Dgn-1cnblt Dikey süpürge önerisi olan var mı normal süpürgem Arnica Tesla çok memnunum çekimi gücü çok iyi ama çocuk olduktan sonra döküntü çok oluyor sürekli kabloluyu açamıyorum tavsiyede bulunabilirmisiniz
gzplt Dgn-1cnblt Philips Aqua trio 8000 var ben de silme süpürme şeklinde ama silmeyi düşünmezseniz tek süpürge olarak da satılıyor ben memnunum
dilos6 Dgn-1cnblt parası batsın lanet şey tabi ki dyson…. Çekim gücü, şarjının uzunluk süresi, hafifliği, başlık sayısının fazla olup detaylı temizlik yapabilme var da var da var :d
bussyy1710 Dgn-1cnblt Dyson v15 detect aldım ben de 1-2 ay kadar oldu daha önce ev süpürmüyormuşum resmen. Philips marathon kullanıyordum önceden. Ne robotu ne kablolu süpürgeyi kullandım aldığımdan beri sonsuz tavsiye
dilos6 seniyirimmisdafaa bendeki v15 detect şuan 12 ile aralarında 1.000 tl fark var v15’in başlık sayısı daha fazla onun dışında çok fazla woowww denecek bir fark yok
oglumubeklerken Eslemsi_04 hangi modeli acaba? Bende dik süpürge alicam Kasım indirimlerinin Philips in bir modeline bakmıştım
Eslemsi_04 oglumubeklerken ben 8000 series kullanıyorum memnunum kablolu varsa evde işini hayli hayli görür günlükte
dilos6 seniyirimmisdafaa işte nalet çok güzel ama, boshun ki çok ağır geliyor bana mesela annemde ondan var
oglumubeklerken Eslemsi_04 kablolu supurgem var evet ama malum çocuklu ev sonuçta her gün bi defa süpürmek şart, kablolu ile uğraşmak çok zor geliyor artık. Derin temizlikte tabi ki kablolu süpürgeyi kullanırım ama günlük direkt süpürmek için istiyorum.
oglumubeklerken Eslemsi_04 tam adını atabilir misiniz acaba? Kodu falan oluyor ya. Benim baktığım speed pro max modelmiş ledli olan
Mom098 Eslemsi_04 @oglumubeklerken merhaba görünce yorum yapmak istedim. Anneme alalı 1 ay oldu. Annem büyük süpürge açmıyor artık. Ben evine gidince açıyorum. O kadar memnun ki. Şarjı hele baya uzun gidiyor. Ben de arçelik var o kadar uzun gitmiyor. Koltukları falan çok iyi çekiyor. Bence sadece bu orta kısmına dikkat edilmeli. Uzun yere yani. Hassas biraz. Geri kalan müthiş 👌