_Goktugunannesi__ uykusuzanne__ ilk yürümeye başladığında falan benimkide öyleydi biraz düzenli ol diye ikazda bulunuyorum her seferinde bunu burdan aldın geri buraya koy ortalığa atma diye😂😂biraz fazla ikazda bulunmuşum sanki oyuncaklarıyla bile toplu oynar işi bitince hepsini toplar yerine koyar çamaşır bile kalıyo ama sadece kendi kıyafetlerini😂😂
Melez4453 Bazen yalvarıyorum ne olur dağıtmayın süpüreyim sonra dağıtım sadece bir süpürsem diyorum Heyyy hakkkkk Sürekli bi odadan diğeri eşyalar yer değişiyor
Meri-Mel uykusuzanne__ Bizimkide aynı idi bir ara çılgın gibi yaptı şimdi kapı acamiyor soğuk diye kapatiyoruz ☺️23 aylık 2 yaşına girmek üzere
yagmurkokusu_ Umena ay ben saklama kaplarımın bazıları kullanmadıklarımı banyoda kullanıyoruz su boşaltıyor küvetinden hatta çatal kaşıklığım da onun oyuncakları da var bazen oyuncak kaşıklarıyla yemek yedirdiğimde hayatı sorgulamıştım ama anladım ki normalmiş 😂😂😂 Geçen ojemi bulmuş çıkarmış ayaklarına el parmaklarına sürmüş aman aman dedim yani bir çocuk gördüğünü hafızasına kazıyıp uygulaması gülsem mi ağlasam mı 😂😂😂😂
yagmurkokusu_ Umena aynen hele 2 yaş tam kopyala yapıştır dönemiymiş onu çok net algıladım dün de cilt bakımı yapıyorum oda musluğa elini koyuyor o damla suyla yüzünü filan yıkıyor yani her gün birşeyler oluyor zaman akıp gidiyor dün küvözde beklerken bugün bunlara şahit olmak varya anlatamam çok güzel bir duygu 😂😂😂😂😂😂