uykusuzanne__ Ayy benimkide çok düzenli bazen beni darlıyor sal yani mutfağa girerken gözü dolaplarda açık varsa kendi kapatıyor bazen yemek yaparken baharat yeri açık olduğunda oraya yetişemediğim için anne diyip işaret parmağıyla gösterip kapa diyo uyuttupumda zaman kapı kapa diyor üstü öt diyor ve suyunu mutfakta masadan aldıysa geri oraya koyar benim yanına koymamı istemez götür der yerine koyucam yani🙄