barlas53 ikizlerinannesi24 ouf aynı bakın 2 de kalktı yatagın içine oturdu şimdi uykuya geçti ne yapıcagım bilmiyorum koyunca yatagına geri uyanıyo
Papatyam9096 Bizde de durumlar aynı. 16 aylığız ve 15 ten beri böyle. O kadar mızmız oldu ki uykuları hiç söylemiyorum. Hayattan zevk almıyorum artık. Her şeyden bıktım sürekli ağlıyorum