eyllmhra babybjörn var bizde. Evet pahalı ama iyiki almışız diyorum çünkü bizim için inanılmaz kurtarıcı oldu. Her yere yanımızda taşıyoruz. Uyuyor, önündeki oyuncaklarla dakikalarca oynayıp konuşuyor ve en önemlisi gaz çıkarmasını sağlıyor🤭 Muadillerine bakılabilir tabiki, bebek severse mükemmel bir şey🤩