1 aylıktan beri babybjörn kullanıyorum şu an kızım 7 aylık. Bizimki çok sevdi, her yere onunla gittik, çoğunlukla onda uyudu. Çok hafif olduğu için bahçede, dışarıda vs. de kullanıyoruz. Otomatk değil manuel sallanıyor. 4. ayında bebek kendi kendine sallamayı öğreniyor, 2-3 ay da öyle eğleniyor. Ama artık 7. aya doğru pek durmak istemiyor. Tek kusuru gereksiz pahalı. Muadillerine de bakılabilir.