Aselsmommy kim ne derse desin. Bu çocuklar teknolojinin içine doğan çocuklar eninde sonunda tanisacaklar. Ama ne kadar geç olursa onlar için o kadar iyi. Bakın 19 ay çok küçük ve iradenin sizin elinizde olduğu dönem. Şimdi ağlıyor diye içiniz parçalanıyor ama ilerisi için iyiki diyeceksiniz. Telefonun sıkıntısı sadece konuşma iletişim değil. Bir cok sıkıntısı var. Benim görümcem telefonun içine doğdu şu an 9 yaşında. Eve kendi akrani dahi gelse ağlar misafir çocuğu benimle oynamıyor diue. Kendi yaşıtlarıyla dahi iletişimi yok. Öğrenim güçlüğü çok fazla. Sebebi hala daha elinden telefon düşmemesi. Ben bunu kayinvalideme söylüyorum ama umrunda değil, kendi kardeşleri diyo herkes diyo ama anlamıyo işine geliyor çünkü.