Aselsmommy ben ekran vermedim bıraktırma da yapmadim haliyle ama çevremde gördüğüm kadariyla şunu diyebilirim bebeğinizin bu oyuncak oynamama sevmeme, kalabalık sevmeme bu veya buna benzer bir çok huyu ekran yüzünden, ekran tamamen bitince nasıl oyuncak oynadığını, nasıl gezmeyi sevdiğini, nasıl daha sakin mutlu bir çocuk olduğunu görünce kendinizi kutlayacak tebrik edeceksiniz bunlar geçici süreçler ve ilk günü iyi atlatmissiniz bu hafta zorlu olur ama geçecek sabır