semosbaran pazar gunu 32 oluyorumm bir tanecik oglum var canımin ici. Başka cocuk düşünmüyoruz ilkini anne baba olmayi tatmak sevgisini hissetmek için istedik ama baska bi bebegi daha bu dünyaya getirerek haksızlık etmeyelim diye düşünüyoruz dünyamız da ülkemiz de iyiye gitmiyor malesef.