deepwater meme reddi yapmadı diyenlere dikkat etti iseniz bebekleri daha küçük. Meme reddi emme refleksi nin azaldığı 3. Ve 4. Aylarda olur çoğunlukla. Ama tabiki yine de biberon kullanıp meme reddi yaşamayanlar da var. Ama yine de biberon kullanmak risk. Tabi süt yeterli değilse mama takviye yapılmak zorunluluğu varsa yapacak bir şey yok. Mecbur biberon kullanılacak. Ama keyfi kullanılmamalı diye düşünüyorum