deepwater ben biberonun yada emziğin meme reddi yaptığına inanmıyorum. Philips avent serisini aldım. Emziğinden biberonuna kadar oğlum 4.5 aylık hem mememi tuttu hemde biberon emzik aldı sütümü sağıp veriyordum. Sadece 2 hafta meme reddi süreci yaşadık onda da sebebi televizyon izlerken çok yüksek bir tepki verdim emziriyordum ve oğlum çok korktu bir daha memeye gelmek istemedi. Avent serisi, anne memesine en yakın olan bir seri. Sadece memeniz gibi olsun istiyorsanız başlığını daima 2 numara kullanın 3,4,5 numaralı başlıklar daha hızlı akış sağladığı için memeden daha az geleceğinden dolayı ikisinin ayrımını yapamayabilir. Hiç biberon kullanmayıp meme reddi olan binlerce bebek var. Bebekler annenin stresinden kalabalıktan etraftaki eşyalardan gürültüden bir çok şeyden emzirirken anında etkilenip bırakabiliyor maalesef bizde bunu biberona emziğe yoruyoruz