cevriyeee bu senenin başında aldim yazılı sınavdan 92 aldım , direksiyon dan tek seferde gectim otomatik aldım ama ehliyeti.iki cocukluyum ve ikinci çocuktan sonra dank etti kafama.elimde çanta bebek arabası ordan oraya pert oluyordum şimdi çok şükür rahatım.imkani olan alsın gercekty de .kızım arkamdan ağlardı ben direksiyon derslerine giderdim düşünün halimi