cevriyeee merhaba ben 29 yaşındayım. 18 yasında üniversiteye basladığımda babamın hevesi ile yazıldım. Ve gençlik şeyi ile pek takmadım. Dosya yaktım ehliyet alamadım 😂 o gün ehliyet dosyasını kapattım. Tam 11 sene sonra ve bu 11 sene boyunca araba kullanmadım öyle nefret ettim. 10 gündür aktif kullanıyorum. Ve bu ara ehliyet yazılıp hemen almak istiyorum. Çok heveslendim. Çok mutlu oluyorum ataba kullandıkça büyük bir zevkk. Mutlaka alın deneyin 👌💕