Yaz_duru bende 1 ay önce hormonlu taktırdım ilk adetimi oldum bugün 9. Gün hala bitmedi ya başta ağrım olmamıştı bugün hafiften adet sancısı gibi oldu parol içtim kesmeye yetti şiddetli değildi ama normalde 4 gün net sürerdi 5. Gün sabahı kesilirdi ama bu daha kesilecek gibi değil anlamadım nasıl iş 😅