Bihterrr önemli olan bebeğimizi beslemek,tabi öncelik anne sütü,ama durum kişiden kişiye bebekten bebeğe değişir.Daha çok yenisiniz,lohusasınız.Benim bebeğim şuan 5 aylık ama yaşadığınız süreci yaşadım.Doktorumun dediği şu oldu,önce emzir,emzirdikten sonra emzirdiğin ögsü sağ komple orayı bitir.20 dk sağ,önce masaj modunda sonra kademe kademe 5 dakika arayla üst kademeye çık(4 kademe vardı makinamda)Kilo alımı ilk ay alt sınır 700 gram demişti baktık olmuyor mama desteği veririz dünyanın sonu değil,nice çocuklar sıfır anne sütüyle büyüyor demişti.Gerçekten o kadar güzel zamanlardasın ki bolca temas ettir kendine o uyudukça uyu dinlen bol su,yardım edenim yok demişsin o yüzden elinden geldiğince yaparsın her şeyi,her şey güzel olucak ve yolunda gidicek ♥️