Bebeğim 38+5 2700 doğdu 5. Gün sağlık ocağında 2500 doktorda 2700 çıktı o yüzden doğduğunda kilo kaybı neydi bilmiyorum ama bugün 25 günlük 2900 kilosu. Sütüm çook az zaten mama veriyorum gaz problemi çok fazla mamayı çok uzun sürede bitiriyor 2 saatte 30 cc bile bitmiyor bazen hala 60 cc çıkamadık. Uyku uyumuyor zaten ben bu çocuğa bakamıyorum diye kahroldum artık 😢