Birerkekannesi_ Deletedmom_223 bir daha kesmem uzatırım dedim öyle böyle değil çocuk hulka dönüştü 😂 saçını da düzeltemedik zaten aman ne zormuş. 😂😂
Deletedmom_223 Usnac1995 3.aydan beri sabit ilerliyor,kilosu çok kötü değil vitamini emer saçlar yüzünden belli oluyor.Cok kilolu çocuk istemiyorum sağlıklı olsun sadece
gzkdmrr 7,5 aylıkken kestirdik ama kestirmez olaydım 🤦🏻♀️ değil berberi mahalleyi yıktı ağlarken 😂 o yüzden de saçı bir miktar yamuk oldu.