Birerkekannesi_ Deletedmom_223 8 aylıkken kestik. Ama küçükken kesilmeli bence, olan dayağı yedik zaten saçı da yamuk oldu. 😂😂
Deletedmom_223 153s34 saçlı doğdu aslında 6 ayda da baya uzadı.Bana kalsa kesmem uzun saç seviyorum ben.Kilo alımı baya yavaş 2 ayda 800 gram almış.Doktor vitamini saçlar alır kestrin isterseniz dedi
Birerkekannesi_ Deletedmom_223 bir daha kesmem uzatırım dedim öyle böyle değil çocuk hulka dönüştü 😂 saçını da düzeltemedik zaten aman ne zormuş. 😂😂
Deletedmom_223 Usnac1995 3.aydan beri sabit ilerliyor,kilosu çok kötü değil vitamini emer saçlar yüzünden belli oluyor.Cok kilolu çocuk istemiyorum sağlıklı olsun sadece