esralinaaa bende uyku eğitimi aldım tam desteksiz uyuyor diyemem ama şu şekilde mamasını veriyorum yatağına bırakıyorum genelde hemen uyuypr uyumazsa kucagımda tutuyorum o şekilde tekrar beşiğine koyuyorum. Bende eğitimden beri daha az uyanıyorum ama yine 4 kere kalkıyoruz tabi. Fakat uyku arkadaşını benimki kaldırıyo atıyor benim elimle oynuyor mamasını içerken. Ben yimede uykusunda yanına koyuyorum ama hiç umrunda değil