mero_81 aybarsbebekk 4. Aya kadar deliksiz uyurdu ataktan sonra ve diş sancısından sonra sürekli uyanmaya başladı daha doğrusu uyanmıyor tam da ağlıyor mızmızlanıyor sallayınca uyuyor oyüzden hamak aldık ondan yatırıyoruz şuan 6 aylık hala devam
aresnako aybarsbebekk 7 ay 20 günlük saymayı bıraktım bereketi kaçmasın diye resmen 😂😂 dün gece 20 30 40 dk da bir kalktı meme aranıyor ayılmıyo ama meme emip öyle uyuyo illa. Uyku eğitimi almaya karar verdim artık
Kontes0011 37 günlük. Gece uykusuna geç yattığı için iki kez uyanıyor. 12 civarı uyuyor 3 ve 6 gibi uyanıyor
aybarsbebekk Kontes0011 oy taze anne🫠 uyku saatleri düzene girer inşallah uzuunn uyuyan bir bebeğin olur
aybarsbebekk alparslan38 allah allah neden ki acaba bir derdi vardır yoksa niyr yarım saate bir uyansın
aybarsbebekk aresnako 7 aylık bende uyku eğitimi aldım hani inanılmaz bir faydası olmadı ama gece 3 saate bit uyanıyor en azından. Uyu bebeğim uykulog dan aldım
hepsigececeksabret aresnako aynen ya 7 aylık meme sürekli ağzımda olsun istiyor. Bende ne bel kaldı ne sırt . Sürekli yorgunum. Sürekli emmek istiyor. Emzik almıyor ve beni yanında istiyor sürekli
zeniamom aybarsbebekk kızım şu an 2 ay 11 günlük bazı geceler hiç uyanmıyor 6-7 saat uyuduğu oluyor bazı geceler 2 bazen de 3 kere uyanıyor hala tam bir düzene oturmuş değil 🥲
Beratim17 aybarsbebekk 18 aylık gece sayamıyorum bile, sürekli ayaklarımda sallanmak istiyor bırakınca ağlıyor. Meme emiyor çok sık uyanıyor. Birde dün aşı olduk iyice huzursuz oldu
aybarsbebekk Beratim17 sanırım memeyi bırakınca düzeliyormuş biz mama içiyoruz o yüzden bilmiyorum ama öyle diyorlar
nadidelifora aybarsbebekk 14 aylık. Hiç uyanmıyor🌸 dün gece 11 gibi yattı sabah sekiz otuz uyandı. Bu ara gece erken yatiramiyoruz uyku gerilemesi var sanırım. Tek uykuya düştükten sonra uyku arasında mizirdamasi da bitti 🌸
bademiko 7 ay 3günlük genelde rüya öğünü için 2kez uyanıyor bazen saatte bir uyanıyor bazen tamamen gözlerini açıyor kalkıyor 1-2 saat uyumuyor ben minik kuşuma anlam veremedim bi acayip bebişler yaa
mero_81 aybarsbebekk bizimki prematüre doğduğu için boy kilo olarak 4 aylıklarla denk oyüzden uzun bir süre daha rahatım diyeyim hamak konusunda
Kontes0011 aybarsbebekk alışkınım canım ikizlerim var 7 yaşında gerçi üstünden zaman geçti ama bünyem alışmış 😀
puffgirl aybarsbebekk ben de ondan almayı düşünüyordum. Bir türlü sıra gelmedi. Çok bir etkisi olmadı mı?